Après-midi en Provence ~1~

Zaczęłam pierwsze cudo z Listy Życzeń - Afternoon in Provence/ Après-midi en Provence od Dimensions. Obrazek po raz pierwszy zobaczyłam u Nati B, i przyznam się od razu skradł mi serce. Hafcik będzie prezentem dla Mamci, bo jej się zamarzyło cosik w stylu francuskich uliczek, kwiatków, kawiarenek. Każdy chyba wie, że projekty Dimensions mają to do siebie, że najładniej wychodzą z zestawów. Chyba mają zaczarowane nitki i kolory :D Dlatego nie chciałam ryzykować z dobieraniem kolorów na oko i kupiłam zestaw. 



Krzyżyki stawiają się same, niedługo pierwsza odsłona! Wychodzi coś pięknego! Dziękuję za Wasze komentarze i wizyty. Buziaki i kolorowych snów :D

Komentarze

  1. życzę pięknego wyszywania! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No to się Mamusia ucieszy, takie cudeńko!

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj tak tak ten wzór jest świetny i bardzo kobiecy. Świetny wybór!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja od pił roku mam wzór na komputerze i cały czas o nim myślę... Powodzenia, bedzuesz miała frajdę podczas haftowania a później piękna ozdobę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj...zapowiada się , niezłe cudo :)
    Przyjemnego wyszywania..i czekam niecierpliwie na pierwszą odsłonę:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mama ma świetny gust ;) Przyjemnego haftowania!

    OdpowiedzUsuń
  7. Czekam na pierwszą odsłonę haftu, bo pięknie się zapowiada! Uwielbiam hafty firmy Dimensions!

    OdpowiedzUsuń
  8. Masz racje, ze DImki najlepiej wychodza z zestawow. Oni maja wlasna palete i niestety nie da sie tego zaminic na DMC, Anchor, etc. Tez sama troche ich zestawow kupilam, zeby nie byc rozczarowana po skonczeniu.

    OdpowiedzUsuń
  9. Kidy można realizować marzenia to życie ma sens :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Też mi się bardzo podoba ten wzór, dlatego z niecierpliwością czekam na pierwszą odsłonę krzyżyków :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudne zestawy.
    Bardzo fajne i ambitne plany.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz