Moje małe szczęście

Chyba nikt mnie tak szczęśliwej jeszcze nie widział! Uśmiech nie schodzi z mojej mordki nawet na sekundę. 
Zapewne zastanawiacie się dlaczego tak wcześnie do Was piszę, a jeszcze się za mną nie stęskniłyście! Wrocek był super udany! Reszta została przeniesiona na późniejszy termin... Trochę pogoda nas przestraszyła, więc szalony pomysł przyspieszonego powrotu do domu zamienił się w rzeczywistość.  I tak trafiłam sobie do Leżajska i mogę do Was napisać. 
Muszę się podzielić moją radością, to chyba oczywiste! W szufladce na mnie czekało mnóstwo ciekawych rzeczy! Nie przypuszczałam, że aż tyle tego wszystkiego! Uwielbiam Was Kobitki!     





Wiecie z kim na kawusie na rynku we Wrocku się umówiłam? Z Elą :) Początkowo miałam pietra, w końcu to moje pierwsze spotkanie z kimś z bloga. Ale jak się spotkałyśmy, gęby się nie zamykały, jakbyśmy się znały od zawsze! :) Pamiątka i dowód spotkania jest! Dziękuję Elu, cieszę się, że Cię poznałam. Buziol! 


Chcecie może kilka fotek z Wrocławia? :)

Komentarze

  1. Nie dziwię się że spotkanie z Elą było udane, też się kiedyś spotkałyśmy i było super:) Super przesyłki dostałaś teraz tylko czekamy na wyszyta karte kolorów

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej, wybacz pytanie ale złożyłam w tym roku podanie do Aber i czekanie na wyniki mnie wykańcza a chciałabym wiedzieć z na ile % zdaną maturą udało ci się dostać?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej! :) Napisz do mnie na tego mejla : zimna0312@wp.pl i na każde pytanie Ci odpowiem! :)

      Usuń
  3. Jak ja Ci zazdroszczę! Oj oj oj :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ile kolorowych mulinek :) Teraz tylko czekać na gotową kartę kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolejna porcja mulinek! Pieknie,czekam na karte kolorow.pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Haha zobaczyć Ciebie, móc pogadać, podzielić się wrażeniami, myślami, pomysłami - bezcenne. Buzialki

    OdpowiedzUsuń
  7. Z Wrocławia? Zawsze!:)Gratuluję prezentów i spotkania!:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wrocław to cudne miasto. :) Także z chęcią pooglądam zdjęcia. :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz