Ladybird Fairy by Joan Elliott ~2~

Jejć... Nie pamiętam kiedy ostatni raz zaglądałam na bloga... Nieważne! Post będzie baaardzo krótki! Pokazuję Wam kolejną odsłonę mojej Biedronkowej Koleżanki. Dużo się zmieniło od ostatniej prezentacji: 






No i jak na złość, zabrakło mi brązowej nitki na zakończenie włosów! Na szczęście, jedzie z wielkanocną paczką od Mamci! A więc, włosy, skrzydełko i biedronki! To czego jej jeszcze brakuje. Na zakończenie koraliki i backstitche... I tu mam pytanie do Was!

Nici Kreinik: jak się tym wyszywa? Gdzie je moge kupić najtaniej? Czy istnieje jakiś zamiennik, może coś francuskiego? :D Chcę wiedzieć wszystko na ich temat! :)  

Buziaki! 

Komentarze

  1. niestety nie mam pojęcia,ale chętnie się dowiem :-) a jak robisz ćwierćkrzyżyki ? i jak one są oznaczone na tym diagramie ? wzór jest przepiękny!

    OdpowiedzUsuń
  2. ja zamiast krenika, używałam nici metallux bądź dmc metalizowane. Sprawdziłam jak wyglada dany kolor i dobrałam zamiennik. Jak wyszywałam moją makową to te ćwierć krzyżyki wręcz były koszmarem,ale muszę przyznać że warto się pomęczyć bo te wróżki potem ślicznie wyglądają, ja zrobiłam sobie torebkę z moją panią i dumnie z nią chodzę :) http://malymikroczkami.blogspot.com/2012/08/gowna-wygrana-w-konkursie-u-edi.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna wróżka, jeszcze nie haftowałam takiego wzoru, więc nic nie wiem na temat nici:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piekna jest :) biedronki sie kojarza z wiosna ktora jakos sie nie spieszy zeby nadejsc...

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne te Twoje prace, mogę oglądać bez końca.Dopiero zaczynam haftować i bez wątpie nia jesteś moją inspiracją.Jestem osobom niepełnosprawną chciała bym mieć właśnie takie hobby i tak pięknie haftować jak Ty ale myślę droga dalekka.Miała bym jedną prośbe tak bardzo podoba mi się ten hafcik PARYŻANKI czy mogła bym prosić o wzór ? serdecznie pozdrawiam Hania

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowna! Wspaniale się prezentuje! Tak szybko haftujesz, że pewnie niedługo skończysz (jak dojdą materiały). Super, fantastyczna! ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Prześliczna, LEKKA, DELIKATNA, ZALOTNA. WOW!!!!!!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz